Træning, racing, køre til grænsen. Uanset om du angriber fra gruppen eller graver dybt efter en ny PR er den nye TCR Advanced Disc lettere, stivere og hurtigere med strategisk formnede aerorør, øget dækafstand og integreret skivebremseteknologi.
Nyudviklet med opdateret aerodynamisk rørformning i kronrør, skrårør og gaffel, plus øget afstand til dæk med større diameter (op til 32mm) leverer den nye TCR Advanced Disc enestående effektivitet på vejen. Variant sadelpinden tilføjer lige tilstrækkelig eftergivelighed til at give den en afbalanceret, race-afstemt fornemmelse på vejen. Og med sin integrerede skivebremseteknologi, inklusive flade monteringer og 12 mm for- og bag thru-aksler, er det en racermaskine til alle vejrforhold, der holder dig foran i feltet.
Træning, racing, køre til grænsen. Uanset om du angriber fra gruppen eller graver dybt efter en ny PR er den nye TCR Advanced Disc lettere, stivere og hurtigere med strategisk formnede aerorør, øget dækafstand og integreret skivebremseteknologi.
Nyudviklet med opdateret aerodynamisk rørformning i kronrør, skrårør og gaffel, plus øget afstand til dæk med større diameter (op til 32mm) leverer den nye TCR Advanced Disc enestående effektivitet på vejen. Variant sadelpinden tilføjer lige tilstrækkelig eftergivelighed til at give den en afbalanceret, race-afstemt fornemmelse på vejen. Og med sin integrerede skivebremseteknologi, inklusive flade monteringer og 12 mm for- og bag thru-aksler, er det en racermaskine til alle vejrforhold, der holder dig foran i feltet.